Saturday 12 March 2011

WHO's LILY ??? (Ninja Kuek Kuek)

salam...first ly nak ucap thank kepada sahabat ly ALLY JIHUUhttp://www.emocutez.com coz cipta blog ni untuk ly.. :) thanks gak sudi jadi kawan saya ..
Nama saya org panggil lily..my mum kelantan thai (tumpat)...my dad johor jawa(muar)..lahir kat pahang(temerloh)membesar kat selangor(kajang,n hulu langat)....sekarang tinggal pahang (lanchang temerloh)..ly lahir 6 hr bulan 6 lg 6 lg 6 minit jam 6 pd 6 syawal....adik beradik 6 orang....hahaha semua num 6 kan..dulu study uitm woodtech...n then praktikal kat mpk kuantan jabatan landskap n kjer n upm under biotechnology department....kojic acid research...n skrang sambung study kat upm...under forestry kos wood science n technology...umur...mybe dah tua kot...tapi bawah 25 atas 20...


Prinsip Hidupku...Aku...
SIMPLE-HAPPY-SMILE kehidupanku ibarat pelangi...... aku hadir disaat kehidupan sesorang itu dilanda guruh dan hujan yanglebat.....aku ingin menjadi pelangi yang bukan hanya dikenang untuk seketika..... PELANGi... ketika hujan n guruh...ramai yang mengeluh...ah...megapa adanya hujan ni...tapi mereka tidak sedar sebenarnya tuhan ingin menghadiahkan sebuah pelangi yang sangatindah...... tapi sayang pelangi itu hanya untuk sesaat...ia akan pergisetelah hadirnya mentari dan AKU ADALAH PELANGI ITU...... aku tak minta apa2... tak minta disanjung hanya ku minta adalah dihargai.... aku takpernah rasa apa itu CINTA SEJATI..... Jika orang mengenali aku...aku adalah seorang gadis yang simple dan terlalu naif untuk mengenali apa itu CINTA dalam gelak tawaku,aku sembunyikan banyak kesedihan yang aku pendam...kerana bagiku bengan buat orang tersenyum aku juga akan tersenyum......
PELANGI...tidak meminta apa2...hanya ingatan tentang keindahan pelangi itu..Dan AKULAH PELANGI ITU..

No comments: