Friday 25 March 2011

MY COUSIN WEEDING


Lama rasanya tak update blog...huhuhuh..bz skt byk sgt trip n assigment..n test lagi..mmm today aku nak ceritakan about MY COUSIN WEEDING..baru2 ni 18 Mac cousin aku yang paling dekat dah kawen...akhirnya dia tamatkan zaman bujangnya pada umur 25 tahun..huhuhu alhamdudillah..cousin aku ni anak paklang aku sebelah ayah aku.
.Perkahwinannya berlangsung di DE PALMA HOTEL sekyen 19 Shah Alam...Tema family kitaorang pink purple...tapi pengantin pakai grey..perghhh mengancam giler aku tgok cousin aku ni..huhuhuhu walaupun badan dia susut sikit tapi ok la cantik..huhuhu g pun nak kawen kna kurus2...Aku happy kenduri kali ni actually dapat jumpa ramai giler family aku sebelah ayah aku...yela kitaorang payah sikit nak jumpa ramai2 ni sejak atok n nenek sebelah ayah aku meninggal...Sepupu aku ramai dah besar2..hahhaha maknanya aku ah tua..tapi paling aku sedey,mak sedara n bapak sedra aku ada yang tak cam muka aku dah..hahhahah.
.semua terkejut tgok aku..sampai aku terpaksa knalkan diri kat diaorang aku anak uncle yusof..baru diaorang ingat..hahahha lain sangat ke muka aku ni..yela..tak dinafikan aku selalu tak berkesempatan ikut family balik kg..asal family balik johor jer msti aku tak cuti..hahahhaha sampai diaorang lupa dah muka aku...diaorang kata dulu tak comel pun...hahhaha sekarang makin comel lak...padahal aku rasa sama jer...naik segan bila diaorng cakap macam tu..huhuhuhu...aku makin bambam adala..tapi takper..aku tak ambik hati pun...mybe faktor umur juga buat aku nampak lain sekarang kat mata diaorang..yela dulu kecik2 n remaja..hahahha sekarang dah tua...dah 24..mesti la muka lain...
MY COUSIN SYAZWANI n HER HUSBAND REZA
Actually family aku sebelah ayah mmg payah nak berkumpul lantaran kesibukan mereka masing2..nak2 atok n nenek dah tak der...paklong tinggal kedah,makngah masih lagi johor..tapi mak datin la katakan...pak uda lak dulu kejer kat new zealand n mesir..ni pun baru balik malaysia..anak2 pak uda aku ni pun sorang je kat malaysia yang lain kat new zealand..mokteh ani lak doktor,suami dia pun doktor...anak diaorang lak kat jerman..mana la nak jumpa..pak dak aku je selalu aku jumpa coz tinggal kat rumah arwah atok...then pak lang aku..dia antara bos num 1 TNB..
huhuhu yang kawen ni anak dia la..anak dia ni bertuah tul..suami dia balik jer dari jepun terus melamar..engineer lak tu..huhuhu rezeki...tapi aku suka tgok diaorang secocok..dan seterusnya auntie faridah..dia ni la paling terkejut bila tgok aku...tu la saper suh lama tak jumpa aku..anak2 dia pun dah besar...yasmin emira..makin cantik aku tgok sepupu aku ni..last sekali jumpa dengan Paksu....paksuku yang semakin chubby...huhuhuhu k la next time aku update lagi..nak g meeting jap.Kat bawah ni picture2 my cousin..peace...
       
Persandingan
Santapan

SEMOGA BAHAGIA KE ANAK CUCU

Mith my lovely maksu
PEACE

No comments: