Tuesday 15 March 2011

INSAN TERCOMEL DIHATIKU


huhuhuhu saja nak update blog walaupun line slow...kali ni aku nak cerita siapakah insan insan tercomel dihatiku...Cakap pasal comel mestilah insan tu Budak2...huhuhu yup dia adalah adik bongsuku n anak anak angkatku...
First adik bongsuku.nama dia MARDHIATUL LAILA
.huhuhu dia ni mmg comel perangai dia pun comel..keletahnya sebiji ikut aku.hahah aku ajar dia jadi sengal..huhuhu supaya dialah pngganti aku nanti kalau aku takder untuk hiburkan family aku..terutama mama n abah...
Pastu aku nak cerita..aku ada 3 orang anak angkat...mmg aku sayang giler dak ni macam anak aku sendiri walaupun diaorang ni sepupu aku sebenarnya...aku setiap kali cuti mmg aku jadi BABY SISTER...jaga dak2 kecik ni..huhuhuhu dak dak ni pun dah biasa n aku...walaupun penat aku seronok jaga budak kecik ni..huhuhu suak keletah diaorang..sebab tu diaorang manja n aku...huhuhu yang 


first nama ATIKAH NADHIRAH..sekarang dah 7 tahun aku jaga dia dari dia umur 5 tahun..dia ni cute..tapi malas skit..tapi rajin banyak huhuhu kalau besar mesti comel sebab  mata dia bolatt rambut lak perang semulajadi...suka gaduh n adik lelaki dia.
nama dia MOHD DANISH...Sekarang nak masuk 5 tahun rasanya..aku jaga dari 2 tahun lbih...dak ni dah besar aku rasa mesti Hensem..mata dia sepet..kulit dah macam Chinise..manja skit dia ni...tak suka makan sangat tapi suka main..huhuhu dia ni paling penakut...tapi nak tgok cter hantu..kalau tgok citer hantu tu,,duk belakang aku la jawabnya...n yang paling cute dalam insan tercomel dihatiku ini ialah  





BATRYSHA..perghhhh mmg cute...pg mana2 msti jadi tumpuan..ni aku jaga dari lahir sampai sekarang dah setahun lebih dah..orang panggil dia anak Jepon...mata kulit senyuman..cair la tgok..dah besar msti cun giler....huhuhudia paling manja n aku..pernah satu hari masa aku dah nak naik semester mama dia g hantar taska..dari kul 7 sampai 9 dia nangis tak berhenti..last bawak balik dia nampak aku jer merangkak n ktawa happy la dia...huhuhu bak kata orang kata kalau dia dah kat tangan aku..sorry la dia nak g kat org lain even mama n abah dia.. ..huhuhu tu jer citer budak2 yang paling aku sayang dalam hidup aku..(psstttt aku mmg suka budak2)


Dak JEPUN
Syasha n Danish

Taman Tasik Temerloh
Pas Penat main2..kitaorang makan la aiskrim..bersama mak ngah anak angkatku

No comments: