Tuesday 15 March 2011

A STORY ABOUT SOMEONE

huhuhuhu coretan ni aku tuliskan khas buat sahabatku ALLY JIHUU.
Ally Jihuu
Pertama kalinya aku nak ucap ribuan terima kasih pada SIFOO my blog ni...huhuhuhu dak ni kecik2 je orangnya..muka manis..huhuhu sejuk je tgok...dia ni mmg aku tabik la mmg tabah kot..huhuhu walaupun kadang2 dia tu give up..dia simpan jer tapi aku selalu cakap n give up dalam hidup terutama ttg CINTA..
cintanya yang tak kesampaian
.aku knal dia pun secara kbetulan..aku terbaca blog dia..dalam blog tu aku rasa apa yang dia tengah alami sekarang ni..tapi aku nak dia tahu sesedih mana episod hidup dia tu..ada lagi orang yang lagi sedih kisah hidupnya...Dia kena tabah....huhuhuhu berceramah lak aku...sorry ally...pernah 1 hari aku duk basuh si ally ni bagi dia bangun balik..hope dia tak lupa lah nasihat aku....
But the way aku rasa dia dah ok dah sekarang ni sejak dia kena sampuk n kenan KUEK KUEK..hahhahahahah aku kalau aku dah sengal tu aku call dia suh dia cakap KUEK KUEK 4 kali..kadang2 sian dia malu giler melayan aku.hahhaha

7 SEBAB SAYA SUKA KAWAN wif MR ALLY
MR ALLY : seorang yang sempoi,kelakar,sporting (kna ucap kuek kuek bila saya nak), dia ada mata yang cantik...(sila tegok gambar.)..dia ni baik..dia ni tabah...dia ni suka layan saya bila saya sengal.dia terima nasihat saya.dan yang terakhir dia suka tolong orang termasuk saya.... :) :)....

Ok lah..t saya citer lagi pasal dia mana la tahu dia berubah..hahahhahahah gurau jer

P/S : Jangan sedih2....saya tak suka...nanti kalau sedih ly bagi jurus KUEK kUEK... Peace....

No comments: