Sunday 26 February 2012

SeMogA BerBaHagIa Ek.. :) (For My EX BF)


Huhuhuhuhuhu lama tak update ttg cinta... sajer nak update ... ada baca tak dalam my BLOG KISAH Cintaku??mngenai arwah Mohd Hakimi... :) pas arwah pergi,  dekat setahun lbh gak aku kosong hinggalah aku dipertemukan oleh insan bernama MOHD NUR HADI ARSHAD....
Hadi

Hadi n me


Hadi

 ya...aku bahagia dgn dia...lama aku kapel n dia 1 thun lbih kowt tapi dalam aku kapel n dia dia baik tapi ntahla lama 2 dia mengabaikanku...dia contect aku just untuk ucap night n morning jer...dia bz n khidupan dia...sedangkan aku....diabaikan....aku rasa tersisih bila aku bagitahu family aku ttg hubungan aku n dia sedangkan dia dia merahsiakan nya dari keluarnya...aku tertanya tanya siapakan aku??di a tetiba senyap gantung aku tak bertali.....



 jadi akhirnya dalam masa yang sama ada seseorang mulai rapat bengan ku semasa dia hilang tanpa khabar iaitu ASYRAFF DANIAL..... dia berasal dari singapura namun tinggal lama di JB.... kami pada mulanya berkawan rapat hinggalah dia melamar aku menjadi kekasihnya....aku ketika itu dah tak tahu siapa aku sebenarnya pada hadi..akhirnya aku mnerimanya......tapi hubungan kami bertahan sebulan jer...dia banyak berubah lpas dia posting ke SABah....masa tu ada sorang gul nama dia bella asyik ganggu hubungan kami n dia mahukan Asyraff sebagai teman hidup dia....akhirnya aku akur n perpisahan kami....mungkin jarak menjadi halangan buat kami...dan kini dia sudah berkahwin n ex gf dia..bukan n bella....fuhhh nasib baik bukan n bella..
:):)

Asyraff Daniel

hari tu dia ada bagitahu aku ttg perkahwinannya...dia mnyesal tinggalkan aku..tapi dia nak aku tahu yang dia rindukanku....namun segalanya telah berakhir....kerana dia terpaksa menikah n gf lamanya..apapun aku selalu doakan kebahagiaan dia.....
selepas hampir setahun single aku mula rapat n seorang kacukan jepun ,malaysia.... namanya ialah AKIERA....
In Akiera Hp.. my picture inside masa kitaorang kapel g

Selamat pengantin baru Akiera
tak sangka mulanya daripada persahabatan bertukar cinta..dia amat menyayangiku....mak dia org pekan ayah dia lak org jepun....dia adalah anak sulung dari keluarga Yamada...
Akiera,his wife n anak tirinya
 mm tapi ternyata hampir setahun kami berkasih kami terpaksa memutuskan hubungan kerana ayahnya memaksanya berkahwin n gadis pilihan ayahnya sekiranya dia mahu mewarisi harta pusaka ayahnya. aku redha..walau kami sayang camana pun aku kena jugak lpaskannya demi masa depannya...alhamdulillah seperti mana asyraf tadi,dia pun telah selamat diijabkabulkan... :) semoga bahagia ke akhir hayat...amin.. :)

P/S kepada u all semoga bahagia... :) ly selalu mndoakan kebahagiaan u all

Semoga bahagia Ke akhir Hayat




No comments: