Sunday 26 February 2012

LilY ChoPPer

Lily Chopper... perghhhh gelaran ni mmg melekat n aku sampai sekarang kowt kalau tanya mmber2 sekolah yang lama kalau tgok aku sekarang mesti tak cam tapi bila sebut nama aku lily chopper SAH!!! mmg diaorang cam...huhuhuhu msti u all nak tahu kan asal nama tu leh lekat lak...huhuhu aku pndekkkan story r nak citer panjang sangat actually nama tu lkat cOz dulu aku ada satu basikal chopper..huhuhuh basikal tu jadi perhatian bila aku satu satunya prempuan pakai basikal tu...
masa tu dak laki jer ramai pakai basikal tu...sumer owg ejek aku..aku pduli apa coz aku juara naik basikal masa tu hari2 dak laki ajak aku blumba basikal ...yang pnting aku menang walaupun selalu kmalangan n kna ejek..huhuhu org g sekolah setengah jam baru sampai aku 15 minit jer...
Ada satu ktika tu ayah aku standby bawah jambatan endau tengok naper aku selalu g sekolah elok balik sekolah kadang2 brek putus la tayar pancit la... last2 kANTOI aku berlumba..huhuhu
ni ZamRi si CEPET yang selalu control macho (tapi memang cute pun.. :P)

baru2 ni aku try cari mmber2 sekolah yang selalu ejek aku...huhh tup tup jumpa lak fauzan n zamri..hhihihi tapi dah nak kawen la pulak...huhuh ojan lak baru je kawen.
Ni lak Ojan...baru je kawen.. :P si mata bulat..(dulu aku admire giler n dak ni tapi tak terucap..huhuh akhirnya jodoh dia n org lain)
 apapun....knangan masa sekolah dulu mmg best sampai nama LILY CHOPPER tu sampai sekarang tanya jer dak sekolah semua knal.. :)
RINDUNYA   

No comments: