Wednesday 3 August 2011

SEMESTER BREAK


Lama rasanya tak update blog...bz n job..huhuhuhu baby sitter la katakan....anyway cuti semester kali ni memang aku bz sangat2....banyak bnda gak yang berlaku masa cuti ni...huhuhuhu..antaranya kerja aku sebagai baby sitter
iam a baby sitter
 ni budak2 yang aku jaga masa jadi baby sitter.....:)..aku sayang sangat kat diaorang ni tertama yang paling kecik tu ..batrisya..
yela celik mata nampak dia tutup mata pun insan terakhir aku nampak dia jugak...
cuti ni paling best maksu kesayangan aku sowang tu dah pun kawen..hahhahaha jadi makin bertambah la job aku..iaitu sebagai pengapit..
masa jadi pengapit
apapun actually walaupun bz....seronok dapat bercuti tetap ada..rasa rindu lak nak belajar..sekarang di bulan ramadhan ni aku dah tak jadi baby sitter n pengapit lagi but tolong mama wat tempahan biskut raya yang lebih 300 balang aku rasa..
 apapun di bulan yang mulia ni aku rasa tak terlambat lagi nak wish SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN n BAKAL MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI....banyak2kan beramal..aminnnn

No comments: